Jednostránkový e-shop
04.12.2022 11:59
Nejprve je třeba si ujasnit pojmy jednostránkový a jednoproduktový.
Jednoproduktový e-shop je každý eshop prodávající jeden produkt, maximálně v několika variantách nebo barvách.
Většinou se jedná o zjednodušenou variantu klasického e-shopu, kde se produkty prezentují na homepage, je skryté menu kategorií a další prvky které by mohli zákazníka rozptylovat.
Další nákupní proces už probíhá standardně, druhá stránka pro výběr dopravy, třetí pro platební metodu, pak kontrola zadaných informací, potvrzení objednávky.
Tak to má například Shoptet a jeho šablona Echo. Shoptet tam sice píše, že šablona je jednostránková, ale to buď nechápou, co je to jednostránkový e-shop nebo zcela záměrně kecají, protože jednostránkový e-shop Shoptet neumí.
Jednostránkový e-shop jak už z jeho názvu vyplývá, je je takový, který má vše na jedné stránce.
Jedná se o jednu stránku s jedním nebo několika málo příbuznými produkty.
Zákazník má tedy vše na jednom místě - foto produktu/služby, video, popis, recenze a nemusí se překlikávat.
A tak ihned ví, zda tento produkt chce či nechce.
Hodí se to i kvůli rychlosti webu třeba na mobilu zákazníka při pomalém připojení. Když načtení stránky trvá dlouho, uživatel může ztratit trpělivost. Jednostránkový e-shop má méně prvků a tak méně věcí k načtení.
ExitShop jednostránkové e-shopy umí a umí je výborně.
Příkladem jednostránkového e-shopu je třeba e-shop Dálkový ovladač Simply
Doporučuji prohlédnout i na mobilu, tam nejlépe vyniknou výhody jednostránkového e-shopu.
Další velikou výhodou ExitShopu je , že můžete mít jednostránkových e-shopů neomezené množství a objednávky ze všech spravovat a odbavovat v jednom administrativním rozhraní společně se svými klasickými e-shopy.
ExitShopák má s tvorbou jednostránkových e-shopů velké zkušenosti a rád s jejich tvorbou pomůže.